Arum verliest in slotfase.

In de 85ste minuut prijkte er nog een 1-0 voor Arum op het scorebord afgelopen zaterdag. Maar 5 minuten later stond er 2-3 in het voordeel van derde klasser Oeverzwaluwen. De wedstrijd ging qua kansen op en neer. Bij rust was het 0-0 met een ligt overwicht qua kansen voor de Koudumers. Waar overigens vermeld moet worden dat Arum keeper Jesse een paar prima reddingen verrichtte.
In de tweede helft hetzelfde spelbeeld. Arum speelde een goede wedstrijd. Hoewel het vorige week wel iets beter speelde. Toch was het Arum dat via een actie en voorzet van Kevin, afgewerkt door BT, op een 1-0 kwam. En Arum had de wedstrijd toen op slot kunnen gooien door de 2-0 te scoren. Maar dat gebeurde niet. En Oeverzwaluwen ging het laatste kwartier vol op de aanval. Het resulteerde na een knappe gelijkmaker en een paar minuten later de 2-1 en 3-1. Het viel bij Arum in als een kaartenhuis. In de laatste minuut maakte de in vorm zijnde Dani middels een prachtige actie de stand nog iets dragelijker. Maar met dit 3-2 verlies verloor Arum dus alle bekerwedstrijden. En ook in de andere oefenwedstrijden kon het niet winnen. Dus dan hopen we maar op de eerste overwinning dit seizoen in de ouverture van de competitie zaterdag 19 september a.s. thuis tegen Boornbergum’80. Want dan is het voor het echie!

13 september 2020