Dames team laat het net trillen….

Vrijdagavond 2 oktober j.l. was het zover, in Oosterlittens stonden de eerste poule wedstrijden op het programma. Even alle corona-stress opzij zetten op het verlichte grasveld, waar wel de (koude) herfst wind voelbaar aanwezig was, maar toeschouwers ontbraken. Jezelf en je teamgenoten motiveren om ervoor te gaan, want wie weet het zou ook zomaar voorlopig weer de laatste wedstrijden kunnen zijn die gespeeld mogen worden. In een compleet nieuw vvArum tenue was de eerste tegenstander Makkum, eerst toch weer even zoeken maar gedurende de wedstrijd nam Arum meer initiatief en was Ilona en Anne doeltreffend, 2-0 eindstand eerste 3 punten binnen. Goed begin, waarna Workum de volgende tegenstander was. Dames van Workum gingen met de wind in de rug fanatiek van start, door beide teams werd goed overgespeeld, er was strijd en kansen om te scoren. En als het nog niet spannend genoeg was liet uitstekend keepende Baukje de bal tussen haar benen doorrollen (oeps) maar wist de bal met een duik nog voor de doellijn weg te slaan. Na een goede pass van Anne wist Jasmijn na een 0-1 achterstand het net te vinden, goaaaal. Resulteerde in 1-1 eindstand. Korte pauze laatste wedstrijd tegen organiserende vereniging Oosterlittens, deze eindigde in 4-0, resp. Ilona, Anne, Jasmijn 2x waren de doelpuntenmakers. Al met al tevreden, nieuwe tenue kleed mooi af, veel doelpunten en 7 punten, hoekschoppen en ingooien weet Marith raadt mee, Emmy kampioen latje trap, verdedigers Dianne, Inez, Marije kom je zeker twee keer tegen, Tjallie haar debuut ging super en had graag ook een doelpunt gemaakt op haar verjaardag, traktatie in de kleedbox na afloop is voor herhaling vatbaar!

4 oktober 2020