Voetbalactiviteiten komende tijd.

Gelukkig zijn er afgelopen week geen nieuwe Covid 19 besmettingen geweest binnen de club(s). De meeste spelers zijn inmiddels hersteld. En de quarantaine periodes voor de families e.d. zitten erop. Ook konden de meeste trainingen afgelopen week weer worden hervat. En we zijn als besturen en TC achter de schermen bezig om weer wat meer (onderlinge) voetbalactiviteiten te organiseren. Denk aan onderlinge oefenwedstrijdjes en toernooitjes voor de jeugdteams op de zaterdag. Na dinsdag 3 november kunnen we daar meer over zeggen.
En wat betreft de senioren gaan we in eerste instantie de komende weken door met de trainingen in viertallen en op 1,5 meter afstand. Tenzij de maatregelen vanaf dinsdag verder worden aangescherpt.
Ook dan weten we meer wat betreft hervatting van de competitie. De KNVB heeft de bekendmaking van de indelingen voor de 2e fase voor de pupillen jeugd inmiddels al uitgesteld. Ook is de loting voor de KNVB beker (JO14 en JO17) verplaatst tot nader orde.
En verder is het afwachten…..
Na dinsdag meer nieuws!

*Bij de foto: De JO19, kwam afgelopen zaterdag ook weer in actie in een onderling toernooitje met individuele prijsjes. Mighiel, Stefanos en Rein werden de winnaars!

2 november 2020