Voetbalactiviteiten: JO17-JO19

Onder prachtige voetbalomstandigheden speelden de JO17 afgelopen zaterdag een onderlinge wedstrijd tegen de JO19. De terreinverzorger Douwe Tolsma had voor deze gelegenheid even keurig de kalklijnen op het veld gezet. Er werd een helft de JO17 tegen de JO19 gespeeld en de tweede helft werd alles door elkaar gehusseld.
In de eerste minuut was het de JO19 die op 1-0 kwam door Martijn. En dat was natuurlijk prachtig omdat het zijn eerste wedstrijd weer was na zijn polsbreuk. De JO17 speelden overigens prima mee en kwam via Pieter op 1-1. Uiteindelijk trok de JO19 via tweemaal Dirk Henk met 3-1 aan het langste eind. Na de pauze streden twee door de leiding door elkaar gehusselde teams tegen elkaar in een aantrekkelijke scoreverloop werd het uiteindelijk 4-4. Een leuke voetbalmorgen die de komende weken een vervolg gaat krijgen.
Het voorlopige programma voor de volgende zaterdagen zie er als volgt uit:
Zaterdag 14 november
5 tegen 5 toernooitje (JO19 en JO17 door elkaar) op kunstgrasveld met dagprijsjes. Maar punten tellen ook mee voor individueel klassement om de C.C.Cup!
Zaterdag 21 november
7 tegen 7 of 8 tegen 8 toernooitje individuele prijsjes. Deze punten tellen ook mee voor individueel klassement om de C.C.Cup!
Zaterdag 28 november
4 tegen 4 of 5 tegen 5 toernooitje (JO19 en JO17 door elkaar) op kunstgrasveld met dagprijsjes. Maar punten tellen ook mee voor individueel klassement.
Zaterdag 5 december Sinterklaas toernooitje
Deze punten tellen ook mee voor individueel klassement om de C.C.Cup!
Zaterdag 12 december 4 tegen 4 of 5 tegen 5 toernooitje o.i.a. (JO19 en JO17 door elkaar) op kunstgrasveld met dagprijsjes. Maar punten tellen ook mee voor individueel klassement.
Zaterdag 19 december vrij of reserve zaterdag
en dan nog een keer 4×4 of 5×5 o.i.a. in de kerstvakantie.
Punten tellen ook mee voor individueel klassement om de C.C.Cup! En de einduitslag wordt ook bekend gemaakt.

8 november 2020