Krantenknipsels (6)

In deze coronatijd zonder wedstrijdverslagen e.d. duiken we de geschiedenis van de v.v. Arum in met een aantal krantenknipsels uit het verleden (1975-1999)

Beenbreuken
Blessures horen helaas bij sporten. Door een o.a. een goede training hoop je die te voorkomen. Maar een ongeluk zit soms in een klein hoekje. Door de jaren heen viel een aantal Arumer spelers met zware blessures uit. Onder zware blessures vallen bijvoobeeld de kruisbandletsels en beenbreuken. In 1956 brak Klaas Tolsma na een ongelukkige botsing zijn been. Ditzelfde overkwam Piet Westra twee keer n.l. in 1963 en 1986 bij de eerste wedstrijd van het zondag elftal. In het seizoen ’89-’90 was het Lieuwe Tolsma die zijn scheen en kuitbeen brak in de thuiswedstrijd tegen EBC. Datzelfde overkwam Doeke Tolsma in het seizoen ’83-’84. Zie krantenartikel!

12 januari 2021