Martijn en Ruurd winnen!

Afgelopen zaterdag 6 februari was het voor de jongens van de JO17/JO19 even bikkelen. Het was door de harde oostenwind behoorlijk koud. Maar dat mocht de pret niet drukken want weer waren er 29 van de 30 spelers. De organisatie had weer een 7 tegen 7 toernooitje in elkaar geprutst. Met uiteindelijk individuele prijsjes op wedstrijdpunten maar natuurlijk telden alle punten wel mee voor het LD-bekerklassement.
Martijn en Ruurd wonnen al vier de wedstrijden er werden respectievelijk eerste en tweede. Martijn had iets meer doelpunten. Daarna werden er nog vier prijsjes uitgedeeld aan spelers die drie keer hadden gewonnen en het beste doelsaldo hadden. Dit waren Migchiel, Tieme, Liam en ……..En daar ging het fout. De organisatie gaf Jurjen de zesde prijs! Maar eigenlijk had Rein deze moeten hebben. De prijsuitreiker had hem verkeken, (zet dan die bril ook op!) Rein krijgt zijn prijs nog binnenkort. Dus waar Jurjen staat op de foto had moeten staan dus: Rein!
Inmiddels “is de rein oergongen yn snie”, dus wanneer we verder gaan met het LD-beker klassement is de vraag. We gaan eerst genieten van het winterweer. Misschien houden we wel een onderdeel op het IJS!
Hier het totaalscore klassement LD BekerLD
Hier het LD-beker klassement Beker 2021-geconverteerd (1)
Hieronder de foto’s

7 februari 2021