Speelkalender volgend Seizoen

Hoewel we hopen dit seizoen nog wedstrijden te kunnen voetballen maakte de KNVB afgelopen week de speelkalender voor komend seizoen al bekend. De meeste reguliere competities gaan van start in het weekend van 25 en 26 september 2021. Vanaf het weekend van zaterdag 5 september 2021 starten alle categorieën met Bekerwedstrijden uitgezonderd de pupillen teams, die starten dat weekend al met de zogenaamde 1e fase van de competitie!

Bij het samenstellen van het speelschema voor het amateurvoetbal is uitgegaan van een situatie waarbij het weer mogelijk is in competitieverband te kunnen voetballen.

Enkele belangrijke zaken voor het seizoen 2021/’22 op een rij:

• Evenals vorig seizoen is in de kalenders van categorie B (senioren en jeugd) rekening gehouden met de schoolvakanties.
  • Op basis van de resultaten van een eerder onder spelers en bestuurders gehouden enquête wordt de proef in district Noord met betrekking tot de bekercompetitie opnieuw toegepast voor dit seizoen. De eerste ronde van de beker van de categorie B senioren mannen wordt in knock-out vorm gespeeld. I
  • Voor de O23 competitie in categorie B wordt, op basis van het aantal aanmeldingen, de speeldagenkalender op een later stadium bekendgemaakt.
  • Een aparte kalender voor de pupillen (JO7 t/m JO12) die ook in het komende seizoen in 4 fasen gaan spelen.

Klik hieronder voor de Speelkalender seizoen 2021/’22
    speeldagenkalender-noord-oost-2021-2022