Winst bij JO13/14 op penalty’s beslist….

De fraaie voorjaarsdag, 24 februari, werd afgesloten met het krokustoernooi voor de JO13 en de JO14. Ook in deze categorie werden er vijf wedstrijden afgewerkt met verschillende samenstelling. In dit toernooi voor de JO13/JO14 was zeer spannend en de teams waren elke keer erg aan elkaar gewaagd. Scheidsrechter Rinnert Tolsma kon aan het eind van het toernooi tweemaal een 1-0 winst noteren en maar liefst drie keer eindigde de wedstrijd in een gelijk spel. Vijf spelers eindigden met het zelfde aantal punten en doelsaldo op de eerste plaats. Om toch een verschil te maken werden er tot slot penalty’s genomen tussen deze vijf spelers. Stian Rinia stopte als keeper de penalty’s in de eerste ronde van Durk Jan Steringa en Sander Yntema, die uiteindelijk vierde en vijfde werden. In de tweede ronde misten Rudmer Faber en Jorrit Bosch en werden dus respectievelijk tweede en derde. En omdat Thomas Tolsma zijn penalty raak schoot kreeg hij de felbegeerde SJO beker/mok. Al met al weer een geslaagde SJO toernooi met een kleine 50 voetballers die in actie kwamen.
De oudste jeugd JO17/JO19 gaan zaterdag weer verder met hun LD-Beker om uiteindelijk de SJO bekers…

24 februari 2021