Regio Cup voor alle teams

Nu ook bekend is gemaakt dat Arum 1 ook haar competitie niet uit gaat spelen, zullen alle teams deelnemen aan de zogenaamde Regio Cup.

De regionale aanpak zorgt voor minder lange reisafstanden en vergroot de kans op aantrekkelijke lokale derby’s. Binnenkort start de KNVB voor de Categorie A, Arum 1, een inventarisatie van welke clubs met welke teams mee zouden willen doen. Teams in de Categorie B, alle overige teams van de v.v. Arum en de SJO Arum/Stormvogels, doen standaard mee aan deze Regio Cup. De nadere invulling van de KNVB Regio Cup, zoals het aantal teams per poule, hangt onder meer af van de tijd die dit seizoen nog beschikbaar zal zijn om wedstrijden te spelen.

Seizoen verlengt!
Zoals al eens eerder is medegedeeld is dit seizoen verlengt met een maand. Dus stopt niet eind mei 2021. Maar er zullen wedstrijden worden ingepland tot en met eind Juni 2021!

Het Earste en Twadde!
Inmiddels is er een verzoek neergelegd bij de KNVB, om de Regio Cup voor Arum 1 en It Twadde te spelen met Bolsward, Makkum en Mulier. Of de KNVB dit honoreert, daarover later meer

26 februari 2021