Start Vaccinatie Trofee zonder bijwerkingen…

Afgelopen zaterdag 27 maart werd het eerste onderdeel van de Vaccinatie Trofee voor de JO17/JO19 gehouden. Met een harde wind en ondanks een paar hagelbuien, die voelden net als of je paar naalden in je kreeg,  werd er weer met veel power gespeeld. De organisatie had dit keer gekozen voor een 6 x 6 toernooi met vaste teams met in totaal 6 wedstrijdronden. Het “Pupillen Goal” toernooi werd gewonnen door de Moderna Boys. Echter deze ploeg haalde geen enkele winstpunt bij het “Kleine Goal” toernooi. Dat toernooi werd namelijk gewonnen door de Pfizer Boys. Door in de onderlinge en laatste wedstrijd van de dag te winnen tegen de AstraZeneca Boys. Uiteindelijk werden de Pfizer Boys (Brent, Hidde, Hylke, Rinse, Tieme en Sjouke) overall kampioen met 14 wedstrijdpunten, AstraZeneca Boys werden tweede met 10, de Moderna Boys met 6, derde en de Jansen Boys met 4 wedstrijdpunten vierde.
Er werd deze zaterdag ook geloot voor het Vaccinatie-Trofee klassement. Er werden namelijk duo’s bij elkaar geloot en deze tweetallen strijden dus om de Vaccinatie-Trofee. Zie hier het klassement:
vaccinatie trofee tussenklassement-geconverteerd
Voor dit klassement werden ook de gemaakte goals geteld als punten.
(voetballers die afwezig waren kregen het gemiddelde aantal punten toebedeeld.)
Zie hieronder de foto’s

28 maart 2021