Iedereen wordt rapper?

Zaterdag 17 april j.l. lag het tempo in de eerste wedstrijden tijdens het klein veld toernooi voor de JO17/JO19 en O23 heel hoog. Het lijkt net als wordt iedereen rapper….Een heel slecht bruggetje naar de thema van het toernooi. Want het 8 x 8 toernooi was het “Rapper” toernooi. Met namen als de Ronnie Flex-en, de Lil’ Kleinen, de MaraDonnie’s en de Bizzey’s werd er weer volop gestreden onder prima weersomstandigheden en met goaltjes die dit keer door de organisatie wel goed in elkaar waren gezet. Zoals Francis al zei; “Ook dat gaat steeds rapper!”.
De Bizzey’s (zie foto) werden uiteindelijk de winnaars door alle drie wedstrijden te winnen. Gedeeld tweede werden, met het zelfde aantal punten en doelsaldo, de Ronnie Flex-en en de Lil’ Kleinen. De MaraDonnie’s creëerden genoeg kansen maar wisten slechts 1 doelpunt te maken deze morgen. Volgende week gaan we verder……

Verschuivingen Vaccinatie Klassement
Alle punten en doelpunten werden weer opgeteld en werden toegevoegd aan het Vaccinatie klassement voor de JO17/JO19. De koplopers liepen verder uit maar binnen de top vijf waren er wel enkele verschuivingen!
vaccinatie trofee tussenklassement (1)

19 april 2021