De Regiocup gaat door! (Vereniging nieuws)

Na de aangekondigde versoepelingen door het demissionair kabinet afgelopen vrijdag 28 mei j.l. is het duidelijk geworden dat er weer wedstrijden mogen worden gespeeld door de jeugd. Dit betekent dat de zogenaamde Regiocup voor de JO08 t/m JO17 kan worden georganiseerd! Dus helaas niet voor de JO19…….

Juni: Regiocup maand!
Wat is het toch prachtig dat de jeugd dit seizoen nog even een aantal wedstrijden kunnen spelen. Vanaf zaterdag 5 juni zullen er dus in totaal vier wedstrijden worden ingepland op de zaterdagen  5, 12, 19 en 26 juni!

De vrijwilligers ook in actie
Om de Regiocup te kunnen organiseren hebben we dus op korte termijn voor de komende zaterdagen in juni (daarna zomerstop) onze vele vrijwilligers nodig zoals onze trainers/leiders, scheidsrechters, commissieleden maar ook de ouders.

Organisatorisch
Vanaf 31 mei/1 juni wordt het wedstrijdprogramma via voetbal.nl en sportlink bekend gemaakt. Als besturen van de v.v. Arum en Stormvogels 64 komen wij dan zo snel mogelijk met een wedstrijdbriefje met daarop het gehele wedstrijdprogramma van alle jeugdteams. De thuiswedstrijden zijn dan voorzien van clubscheidsrechters.
Let Op! We maken echter geen rijschema’s!
Vermoedelijk speelt elk team twee thuiswedstrijden en twee uitwedstrijden. Dus we hopen, en gaan ervan uit, dat er genoeg ouders zijn die zich beschikbaar stellen als chauffeur naar de uitwedstrijden.

Restricties
Voor zover bekend gelden er een aantal restricties bij deze Regiocup wedstrijden n.l. Er mag geen publiek bij de wedstrijden aanwezig zijn, wel mag er gebruik worden gemaakt van de kleedkamers.

Andere activiteiten
Door de planning van deze Regiocup zullen een aantal andere activiteiten, zoals b.v.b. de Zeskamp voor de jeugd in Achlum en de activiteiten voor senioren/junioren worden verplaatst of aangepast.  Mededelingen hierover komen zo spoedig mogelijk!

Regiocup: we gaan ervoor!

De besturen van de v.v. Arum en Stormvogels’64

28 mei 2021