Welke teams kunnen nog verder “bekeren”?

Komend weekend, 18 september, worden de laatste KNVB beker-poulewedstrijden gespeeld. Arum 1, de JO17-1, de JO14-1 en de JO13-1 kunnen zich theoretisch nog plaatsen voor de volgende ronde. (It Twadde, O23 en de JO19-1 zijn reeds uitgeschakeld) Arum 1 moet stunten uit tegen Franeker, De JO17-1 is de underdog tegen CVVO in Lemmer, de JO14-1 zal uit moeten winnen  van FVC……….. en de JO13-1 speelde afgelopen maandag de bekerinhaalwedstrijd tegen Zeerobben in Harlingen (zie verslagje hieronder) en zal zaterdag tegen Mulier JO13-1 in Arum strijden om een plek in de volgende ronde!

De JO13-1 wint ruim in Harlingen!
Ook de tweede, wat eigenlijk de eerste had moeten zijn, wedstrijd, werd een overduidelijk overwinning voor de jo13.
Uit bij Zeerobben werd het 2-11!!!
Zonder de ene leider, maar Denny werd vakkundig geholpen door trainer Dennis, werd Zeerobben vanaf de eerste minuut weggespeeld. Wat nu al duidelijk is dat er veel scorend vermogen is. Er zijn zoveel spelers die een doelpunt kunnen maken, dat het voor elke tegenstander heel moeilijk te verdedigen wordt. Was het zaterdag Jelmer die  drie keer het net wist te vinden, nu was het de beurt aan Harmen en aanvoerder Jitse. Maar daar waar mensen scoren, moeten er ook mensen de boel tegen houden. En dat gebeurt ook. Met een prima keepende Tim.
Maar goed, de derby zaterdag tegen Mulier wordt beslissend voor de poule winst, een punt is genoeg, maar uiteraard gaan we voor de volle winst!!
Zaterdag 9 uur op sportpark de Bining. Komt allen. !
Groet Denny & Thon. ( En Dennis😁)

15 september 2021