Arum thuis tegen Bakhuizen

Afgelopen zaterdag verloor Arum van mede koploper Heerenveen met 3-1. Dat was op Skoatterwald op zich een terechte uitslag maar er had misschien meer ingezeten.  Door deze nederlaag blijft Arum met een 4 punten uit 5 wedstrijden voorlopig steken op een negende plek. Daarbij moet worden aangetekend dat onze jongens in de eerste 5 competitiewedstrijden al tegen vier van de zes teams hebben gespeeld die hoogst waarschijnlijk meedoen om de prijzen.
Om nog enige aansluiting te krijgen met de subtop in deze 5e klasse A, zou er zaterdag weer punten moeten worden gepakt. En dat zal dan moeten tegen het, voor Arum redelijk onbekende, Bakhuizen. Zij maakten de stap van zondag naar zaterdag, op moment een hot-item, al in het seizoen 2017-2018. Arum speelde 1 keer eerder tegen Bakhuizen en dat was voor de KNVB beker in september 2019. Toen won Arum in het fraaie dorp wat behoort bij de gemeente De Fryske Marren en wat gedeeltelijk op een keileemheuvel ligt, met 3-1.
Maar wat wordt het zaterdag 6 november a.s.?

Volgende week prijzenactie voor onze supporters!
Volgende week zaterdag 13 november speelt Arum voor de eerste ronde in de KNVB knock-out fase thuis tegen derde klasser O.N.T. (uit De Pein). Deze extra-wedstrijd heeft Arum verdient door als winnaar uit de poule-fase te komen. En daarom en omdat we als club afgelopen 1 november “jarig” waren hebben we een extra prijzen-actie voor onze supporters. De eerste 50 “v.v. Arum supporters” die een programmaboekje kopen dingen gratis mee via een uitslag en draaiend rad nummers om extra leuke prijzen! Uitleg: volgende week!

4 november 2021