Dames weten opnieuw te winnen.

Afgelopen vrijdag 5 november j.l. stond tweede competitieronde op het programma, dit keer in Witmarsum op de accommodatie van Mulier waar BlauwRood haar thuiswedstrijden speelt dit seizoen. Helaas waren Emmy en Inez niet beschikbaar deze avond, maar ondanks hun afwezigheid voldoende vertrouwen team aanwezig goede afloop. De eerste wedstrijd was BlauwRood de tegenstander, de Bolswarder dames waren gemotiveerd om het de koploper Arum eens even lastig te maken, de eerste fase was gelijk waardig zowel Bolsward als Arum kregen kansen om te scoren. Door goed keepers werk van Baukje en prima verdedigend werk van Marije en Dianne bleef het lange tijd 0-0. Arumer dames bleven geduldig, diverse doelpogingen waren er van Linda, Anke, Tjallie, Jasmijn, Ilona waar uiteindelijk Anne 2x wist te scoren, eindstand 2-0. Na een bekertje warme thee, stond Harlingen klaar voor de tweede wedstrijd. Harlinger dames is een enthousiast team met de nodige voetbal ervaring waar we altijd met plezier tegen spelen. Arumer dames creerden de nodige kansen en wisten te scoren, de eindstand werd uiteindelijk 5-1. (Ilona, Jasmijn, Anne 3x).Na afloop was de sfeer prima, de drie teams Harlingen – Arum – BlauwRood bleven nog ‘even’ in de kantine van Mulier, met wat feestmuziek en bittergarnituur erbij was het weer een zeer geslaagde avond. Compliment voor de vereniging BlauwRood voor de organisatie. Bedankt en toedeloe…Over twee weken vr 19 november alweer de laatste competitie ronde, deze keer in Harlingen.

9 november 2021