BW, BT, Sietse, Willem Rienk en meer….

Speciaal voor de bekerwedstrijd organiseerde de v.v. Arum een paar extra acties. Zo konden de eerste 50 Arumer supporters die een programmaboekje kochten meedingen via een uitslag van de wedstrijd die ze vooraf kregen voor een “bierpakket”. De prijs werd (uitslag dus 0-4) gewonnen door Bouke Willem. Ook kregen deze 50 supporters nog 2 nummers voor het draaiend rad. De drie prijzen vielen ten deel aan Baudien, Ria (van Jan) en trainer Edwin.

BT
Verder werd er nog aandacht besteed voor het feit dat spits BT zijn 50e goal vorige week in de wedstrijd tegen Bakhuizen, voor Arum 1 had gescoord. voor dit heugelijke feir kreeg hij 50 gehaltballetjes die vervolgens uit mocht delen aan de supporters en spelers.

Overkapping
Ook werd er op deze middag weer dankbaar gebruik gemaakt van de vorige week geplaatste prachtige overkapping. Hiervoor bedankte de voorzitter Sietse en consorten voor het plaatsen van deze fraaie grote overkapping die gefinancieerd is door de Sportstichting, v.v. Arum en k.v. Willem Westra.

Foto’s van Willem Rienk
Van de wedstrijd werden er weer fraaie foto’s gemaakt door Willem Rienk Miedema. De foto’s o.a. gemaakt met zijn nieuwe telelens staan op zijn facebook pagina! zie hier:  https://www.facebook.com/willemrienk.miedema

15 november 2021