Arum wint ook van W.W.S.

Na de knappe overwinning van afgelopen zaterdag bij Irnsum moest Arum deze zaterdag op bezoek bij het nog puntloze WWS. En dat terwijl Arum juist in vorm is, want de laatste competitienederlaag was op 30 oktober uit bij Heereenveen.

Een makkelijke middag zou je denken en daar had het aan het begin ook alle schijn van. Het was binnen een kwartier namelijk al 0-2 door prima goals van Dani en Jeroen. Hierna leek Arum het allemaal wat te makkelijk op te pakken. Het bleef de betere ploeg en kreeg ook nog wel kansen, maar die werden gemist. WWS wist hier voor rust niks tegenover te zetten en dus was de ruststand 0-2.

Na de rust was er de eerste kans voor WWS, de spits kwam alleen op Jesse af maar de bal stuitte net op toen hij zou schieten en de bal ging ver naast. Dit zou Arum wakker moeten schudden alleen gebeurde dat niet echt. Niet dat Arum veel van WWS te duchten had, maar de echte scherpte ontbrak wel. Het duurde tot de 73e minuut voor de 0-3 op het bord kwam door een benutte penalty van Wessel en de wedstrijd was nu helemaal wel gespeeld. WWS mocht nog wel de eretreffer maken.

Een toch wel simpele overwinning voor Arum in een zeer matige wedstrijd. De derde helft was de beste helft met live muziek in de kantine van zangduo Roel en Marty, waar de selectie nog lang bleef hangen. Volgende wedstrijd komt koploper IJVC, dat nog geen punt heeft verloren in Arum. Aanvang: 14.45.
Zie ook Arum 1 in de krant en in foto’s: https://vvarum.nl/2022/03/15/arum-1-in-krant-en-fotos/

15 maart 2022