We zijn weer los!

De meeste trainingen zijn alweer gestart en anders beginnen ze komende week.  De senioren zijn alweer volop aan het trainen en Arum 1 heeft ook alweer het eerste oefenpotje achter de rug, (2-1 winst tegen TOP’63)
De start van het seizoen is altijd een hectische periode, maar met z’n allen gaan we ervoor. Wat betreft het eerste wedstrijdblaadje, deze komt zo spoedig mogelijk. We proberen voor dinsdag a.s.. De rijschema’s komen ook zo spoedig mogelijk. Maar het rijschema voor de JO13-1, JO12-2 en JO10-1 krijgen voorrang (begin volgende week) omdat deze teams op zaterdag 3 september een uitwedstrijd spelen. De andere rijschema’s volgen hopelijk eind volgende week!
Ook de kantine planning (kantinecommissie) en scheidsrechterplanning (TC) volgt z.s.m.

JO07-1
De JO07-1 (Achlumer team) heeft voor de eerste fase competitie, wegens zwemlessen, te weinig spelers. En dus waren we genoodzaakt om deze in eerste instantie terug te trekken. De Achlumer spelers die wel op zaterdag kunnen spelen gaan bij de JO07-2 (Arumer team) meespelen.

Keeperstraining jeugdkeepers
Komende week start de speciale keeperstraining voor de jeugdkeepers, uitnodiging volgt. O.l.v. Francis van der Heuvel op donderdagavond van 18.00-19.00 uur.

26 augustus 2022