Rondje langs de velden…

Het was afgelopen zaterdag 10 september weer prachtig voetbalweer. Bijna alle teams kwamen in actie. Hier weer de WhatsApp wedstrijd verslagjes:

JO07-2
Op 10 september mocht JO-7 uit naar Blauwhuis, de eerste wedstrijd was Blauwhuis-Arum binnen een paar minuten maakte Marit er 1-0 van super! Vrij snel daarna maakte Jort K er 2-0 van. Er werd super samen gespeeld en met dank aan Djoly werd het 3-0. Vanaf dat moment regende het goals Blauwhuis maakte er 3-1 van waarop Ferre er direct 4-1 van maakte, toen Jildert 5-1 super! Er werd door Blauwhuis een eigen goal gemaakt 6-1 Arum ging als een speer Djoly maakte nog een goal en Ferre schoot ook nog 3 goals er in. Eindstand 10-1 voor Arum!
Na de rust werd er tegen Nijland gespeeld ons team had een half uur gespeeld tegen Blauwhuis dus de rek was er wat uit een voordeel voor Nijland er werd ondanks vermoeidheid toch goed gespeeld Hidde en Ferre hadden beide mooie kansen en Ruben heeft fantastisch verdedigd maar helaas was Nijland te sterk en werd het uiteindelijk 3-0 voor Nijland. Veel geleerd deze morgen en natuurlijk veel plezier gehad we gaan met een goed gevoel weer richting Arum.

JO10-1
Thuiswedstrijd tegen S.D.S.; 9 uur werd er afgetrapt. Arum wist gelijk de overmacht te nemen en wist dat de hele eerste helft vol te houden. Een heerlijke eerste helft om naar te kijken en met 3-0 de box in voor limonade. Tweede helft wist Arum dit door te zetten en werd de bal lekker in het rond gespeelt dit resulteerde en een dik verdiende overwinning voor de JO10. 9-1 wat een toppers!

JO12-1
De JO12-1 staan dit seizoen onder leiding van Thymen Nieuwenhuizen en Marco Lanting en zitten in de eerste fase competitie met zeer sterke tegenstanders. Afgelopen zaterdag werd er overigens knap gespeeld tegen LSC JO12-1 uit Sneek. De Snitsers waren uiteindelijk wel de sterksten met een 5-2 overwinning.

JO12-2
Volgens mede “nieuwe” coach Nick van Dorsselaer was het een leuke wedstrijd voor de toeschouwers en de kinderen zelf tegen Zeerobben JO12-2. Met veel spanning. En dat was ook aan het score verloop te zien n.l.: 1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 2-3, 3-3, en einduitslag 4-3 voor de Arumers.

JO13-1
Een goed begin is het halve werk .
Voor de JO13 begon vandaag de competitie met een mooie overwinning tegen Holwerd. Het leek alsof de dames en heren van
Arum/stormvogels al jaren met elkaar samen spelen
Er werd goed over gespeeld en werden een paar mooie goals uit de hoge hoed getoverd. Na een degelijke eerste helft met 3-0 ruststand
werd het doelsaldo na rust opgekrikt tot een 9-0 eindstand en toen vonden de dames en heren het wel genoeg. Tot volgende week, de “nieuwe” leider Douwe de Boer.

JO15-1
Spelen komende woensdag 14 september uit tegen Nicator

JO17-1
De JO17-1 speelden afgelopen zaterdag hun tweede bekerwedstrijd  in Easterein tegen S.D.S./Nijland JO17-1. Op papier zou dit wel eens de sterkste tegenstander zijn in deze bekerpoule. “De eerste helft hadden we wel iets meer overwicht” vond coach Pieter. Maar tot een doelpunt kwam het niet. Daarbij verloren we de spits Andrys al vroeg met een blessure, we hopen dat het wat meevalt.
In de tweede helft kwam SDS al snel op 1-0 en hobbelden onze jongens achter feiten aan. Toen het, via een snelle counter, 2-0 voor SDS/Nijland werd leek de wedstrijd gespeeld. Maar niets was minder waar. De veerkracht en de wil om te winnen zit wel goed bij dit team. Via Harmen en Menno kwamen we in de laatste 10 minuten terug tot 2-2. En de wedstrijd had ook niet langer moeten duren, de scheidrechter floot ook al een paar minuten te vroeg af…., anders was deze wedstrijd ook nog gewonnen.

O23
Waren vrij, team minder in de beker poule