Verdiende nederlaag!

Er stond afgelopen zaterdag 22 oktober 1 wedstrijd op het programma. It Twadde speelde thuis tegen Blauw Wit’34…hier het WhatsApp verslagje.

It Twadde begon niet scherp aan de thuiswedstrijd tegen Blauw Wit 6. Al na een kwartier stond er 0-2 op het scorebord, wat tekenend was voor het verdere verloop van de wedstrijd. Weinig passes kwamen aan bij dezelfde kleur en het was lastig om zelf tot aanvallen te komen. Toch was de inzet zoals altijd op orde, wat resulteerde in een goal vlak voor rust van Jildert: 1-2.
Na rust ging It Twadde opzoek naar de gelijkmaker, maar kreeg het de deksel op de neus na een ongelukkige penalty tegen. Deze 1-3 nam het geloof in een resultaat weg voor de thuisploeg. Tot slot scoorde Blauw Wit ook nog een vierde goal, waarmee It Twadde een verdiende nederlaag leed.

25 oktober 2022