Mooi avondje 35+, met de bus…?

Waar we dachten met voldoende wissels op pad te gaan, liep de avond toch iets anders. Op het laatst nog een paar afmeldingen en blessures betekende dat we met 2 wissels richting Makkum gingen.

De eerste wedstrijd tegen Mulier. Eerst maar de bus voor het doel geparkeerd, om de aanvallen van Mulier tegen te houden. Maar dit viel mee en we kregen zowaar een paar leuke kansen. Toch 1-0 achter, maar een mooi combinatie bracht Ysbrand vrij voor een schot op doel, 1-1. Helaas was de avond voor Ysbrand van korte duur, want hij kwam in een ongelukkig duel verkeerd neer en dat betekende einde voetbal avond. Het bleef 1-1, wat ons tevreden stemde.

Met dezelfde tactiek en 1 wissel, de tweede wedstrijd tegen Makkum. Weinig kansen aan beide zijden, maar maar de kansen die Makkum kreeg, werden door super keeperswerk van Francis om zeep geholpen. Het was in de laatste minuut, dat onze Ronald(o) de 1-0 nog in het net lag. Mooie overwinning!

Never change a winning ‘taktiek’, dachten we. Dus ook in de laatste wedstrijd tegen Blauw Rood, eerst weer de bus voor de goal geparkeerd. We speelden de bal leuk rond, maar door weinig wissels sloop de vermoeidheid in de benen en kwamen we voorin niet echt meer goed uit de voeten. Aan beide zijden een aantal kansen, maar het leek op een 0-0 uit te komen. Maar daar was Ronald(o) weer die Anno vrij speelde voor de keeper. Die tikte rustig de 1-0 binnen, wat uiteindelijk ook de eindstand werd.

Dus een super avond voor de All-Stars van Arum. 7 punten uit drie wedstrijden. Wil je ze een keer komen bewonderen, wat zeker de moeite waard is 😁, 18 november spelen we weer in Arum.

Groetjes Anno

6 november 2022