Weer gelijkspel Arum 1!

Het vlaggenschip van de vereniging trad afgelopen zaterdagmiddag/avond aan tegen LSC 1890 in Sneek. Onder toeziend oog van een grote schare v.v. Arum supporters was het de eerste helft een gelijk opgaande strijd waarin de thuisclub LSC die de grootste kansen kreeg. Het bleef echter 0-0 tot de rust. Na rust was het LSC wat gelijk op voorsprong kwam. Uit een vrije trap  kon speler B. Steensma, omdat de Arumer defensie niet oplette, simpel binnentikken. Maar enkele minuten later was het alweer gelijk. Jorrit maakte met een heerlijke pegel  zijn vierde van het seizoen. Daarna greep Arum LSC “bij de strot” en was het de bovenliggende partij. De Snekers hadden vele overtredingen nodig om Arum te stoppen. En een aantal kansen volgden. Maar het geluk ontbrak net. Rinnert van dichtbij; onderkant lat, Jildert van dichtbij; naast, een vrije trap van Tim op de lat en een drietal scrimmages in de doelmond leverde Arum niet de gewenste voorsprong. Aan de andere kant kreeg ook LSC nog een aantal mogelijkheden. Maar de stand veranderde niet meer op deze koude avond. En de overigens prima fluitende Roel Dijkstra floot iets na 19.00 uur voor het einde van de wedstrijd.
En zo speelde Arum voor de vierde keer gelijk in deze competitie. Maar staat het in de tussenstand nog steeds op de begeerde vierde stek! Ook al staat het allemaal nog dicht bij elkaar wat betreft de nummers 4 t/m 10 in de tussenstand.

Zaterdag 24 november ontvangt Arum thuis de medekoploper HJSC. En bij deze wedstrijd is er een speciale actie voor de v.v. Arum supporters i.v.m. het 85 jarig bestaan van de club! Hou de site in de gaten!

Hier het verslag van LSC:https://www.grootsneek.nl/grootsneek/opnieuw-een-punt-voor-jong-l-s-c-1890

20 november 2022