Spannende strijd bij 35+ in Arum

Afgelopen vrijdag 18 november gingen wij, de 35+ in Arum weer het veld op. Door de aanvulling van de jonkie is er een mooi balans ontstaan in het veld. De oudjes zorgen voor de defensie en controle en de jonkies voor de flitsende aanval. Het resulteert in een 1-0 overwinning op Mulier en een 4-0 op Rood/Blauw. Helaas konden wij deze lijn, mede door een pauze van 40 minuten niet doorzetten en moesten de laatste wedstrijd buigen voor een goed spelend Makkum.
Pluspunten deze avond waren de beide overwinningen, Makkum die hun speelstijl aan hebben gepast aan de leider van de competitie en dat met verve hebben gedaan. En de weergaloze pass van Reimer(die zijn eerste wedstrijd speelde) waar we wederom het goal vonden. Volgende en laatste ronde is in Witmarsum op vrijdag 2 december, waar wij onze eerst plaats gaan verdedigen en hopelijk een voor ons bijzondere eerste plek kunnen gaan vieren. De champagne en platte kar staan inmiddels klaar, maar het moet nog wel even gebeuren. Het zou een mooie afsluiter van deze competitie zijn voor onze ploeg.

Stand na vier ronden:
Arum        20 punten doelsaldo +6