Rondje langs de velden…

Het laatste rondje langs de velden van 2022 betreft een viertal inhaalwedstrijden. Waarvan It Twadde en de JO17 overigens werden afgelast. De JO12-1 speelde al op maandag 12 december hun inhaalwedstrijd uit tegen Harlingen. De Achlumers scoorden helaas niet. Harlingen deed dat wel en zo kwam er na een spannende wedstrijd 2-0 op het scorebord te staan.

JO15-1
Op de valreep voor het nieuwe jaar kon de JO15 dan eindelijk haar eerste punt pakken. In Sneek werd het bij LSC 1890 op kunstgras 1-1 afgelopen zaterdag 17 december. En dat punt was meer dan verdiend. “We waren beter” volgens coach Mario.  “Scoren blijft een dingetje, hoop dat het na de winterstop wel mee zit want bij trainen schieten ze, ze overal er in waar je maar wil. En we hanteren nog veel te vaak de lange bal”. Er is dus voor 2023 genoeg uitdaging voor dit team!

19 december 2022