Arum zaterdag a.s. uit tegen Woudsend

Komende zaterdag 4 februari start de tweede helft van de competitie in de 5e klasse A. Arum staat na de eerste helft op een vierde plek. Dat is prima. De kunst is om deze plek te behouden. voor die vierde plek heeft Arum 1 heel wat concurrenten zoals: N.O.K., Hielpen, Mulier, LSC 1890, Espel en Bakhuizen. Maar zeker ook Woudsend.
In de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen won Arum thuis met een minimaal verschil van 1-0.
Woudsend is wel weer eens toe aan een overwinning. De laatste 5 competitiewedstrijden werden namelijk allemaal gelijkgespeeld.
Wil Arum volop meestrijden voor de prijzen (nacompetitie, Ens en De Walde strijden om de titel) dit seizoen dan zou het een goed resultaat in Woudsend prima kunnen gebruiken!
Aanvang wedstrijd in Woudsend is 15.00 uur

2 februari 2023