DWOW wint ruim, Arum de prijzen!

Afgelopen zaterdag 25 februari stond er een speciale oefenwedstrijd voor Arum 1 op het programma. Voormalig v.v. Arum trainer Edwin Wittink kwam met zijn D.W.O.W. (Door Wilskracht Overwonnen Wieringermeer) op bezoek in Arum. Deze derde klasser zondag was een maatje te groot voor Arum, al was de uitslag 7-1 misschien wel iets geflatteerd. Maar verder was het een leuk oefenpotje waarin we, na afzegging, in allerijl nog een scheidsrechter moesten zoeken. Gelukkig hebben we binnen de v.v. Arum ook een aantal scheidsrechters die dit niveau kunnen fluiten. En werd Francis bereid gevonden om te fluiten!
Na afloop waren er natuurlijk nog de draaiend rad prijzen en de uitslagen prijs. Welke via een speciaal programmaboekje voor deze wedstrijd kon worden gewonnen. Alle prijzen (Spar pakketjes) werden gewonnen aan Arum-zijde. Zelf de twee aangeboden Wieringer prijzen; De Frank shotjes en de Wieringer Koeken.
De prijzen gingen n.l. naar Willem Rienk, Reino, Wessel K., Marwin, Alice en Ria.

Maar voor de DWOW: Gelukkig hebben we de foto’s nog. En die zijn weer prachtig geschoten door Willem Rienk Miedema, klik hier: https://www.facebook.com/willemrienk.miedema

27 februari 2023