Nog een nieuw team!

Nadat we na de winterstop zijn begonnen met twee nieuwe teams de JO07-1 en de Vrouwen 18+2 komen we in de laatste competitie voor pupillenteams, de zogenaamde vierde fase competitie, nog met een nieuw team n.l.: De JO09-1. (6 x 6)
Trainer/coach Elmer Nadema van de JO10-1 is dit seizoen begonnen met een 10-tal spelers. Dat is al veel voor een 6 tegen 6 wedstrijd, maar kan. Nu er na de winterstop nog een 5-tal spelertjes zijn bijgekomen, waarvan de meesten ook graag wedstrijdjes willen spelen heeft de TC (Technische Commissie) van de SJO Arum/Stormvogels’64 er voor gekozen om alsnog een JO09-1 (combi Arumers en Achlumers) in te schrijven.
De voorbereiding is kort. Deze 4e fase competitie start al op zaterdag 25 maart a.s. en bestaat uit 7 wedstrijden. 15/16 maart wordt de competitie-indeling en wedstrijdschema bekend gemaakt. Dan gaan we snel aan de gang met de teamindeling, het rijschema, de scheidsrechterplanning, shirtjes/broekjes etc, etc. En we hopen ook z.s.m. een paar leiders te hebben voor dit team. Elmer, met hulp van Jurre Bosch, blijven wel de gehele ploeg van 15 tot einde van dit seizoen trainen.

De TC van SJO Arum/Stormvogels’64

14 maart 2023