Arum naar Froubuurt

De laatste drie wedstrijden werden door het vlaggenschip der v.v. Arum allemaal gewonnen. En zo verstevigde Arum haar vierde plek in de tussenstand. En juist deze vierde plek in de eindstand zal (na alle waarschijnlijkheid) recht op nacompetitie en dus promotiekansen geven. En daar wil Arum natuurlijk nog steeds voor strijden dit seizoen. In die strijd treft Arum zaterdag in een uitwedstrijd v.v. CVO (voetbal vereniging Combinatie Vrouwenparochie Oude Leije)
Arum behaalde dus vorige week tegen Mulier de winst. Voor C.V.O. uit Froubuurt was hun laatste winst in deze competitie ook tegen Mulier. Maar dat is bijna twee maanden (4 februari) geleden. Dus gaat CVO zaterdag natuurlijk voor een goed resultaat. Arum is dus gewaarschuwd.

We zullen het zaterdag 1 april allemaal beleven op sportpark Froubuurt! Aanvang 14.30 uur.

30 maart 2023