Club leafde (2)

Omdat de v.v. Arum dit seizoen, op 1 november 2022 j.l., 85 jaar bestaat (1937-2022) Zetten we (tot en met oktober 2023) een huidige vrijwilliger of oud-vrijwilliger van de v.v. Arum even in het zonnetje op deze site onder de titel: Club Leafde; Club Liefde. Omdat je dat natuurlijk als vrijwilliger vaak hebt voor je eigen club. Let wel! We doen dus een greep uit alle vrijwilligers die de v.v. Arum ooit heeft gekend!

Terreinknecht Douwe Tolsma
Douwe sukkelde afgelopen maanden even met zijn gezondheid maar de, bijna net zo oud als de v.v. Arum zijnde, terreinknecht is de laatste weken al weer volop in actie.
Het klinkt misschien wat oneerbiedig terreinknecht oftewel “kalker”. Maar elk weekend staan de kalklijnen weer keurig op het veld. Maar we doen Douwe zeker tekort als we het alleen over het kalken van het veld hebben. Zaterdagmorgens is hij meestal als eerste op sportcomplex De Bining te vinden om de velden in gereedheid te brengen. (vlagjes en netten) daarna jeugdwedstrijden bekijken; en een bakje in de kantine. En iets voor 12 uur naar huis waar Ruurdsje “de eartte” klaar heeft staan. Des middags meestal bij Arum 1 als supporter aanwezig!
En door de week houdt hij het gehele sportcomplex schoon! En daarmee levert hij fantastisch werk voor de v.v. Arum.

Als dat geen “club leafde” is……
En dat al vanaf 1996……..dus 27 jaar!

7 april 2023