Arum naar Hielpen

Komende zaterdag 13 mei speelt het vlaggenschip der vereniging uit tegen Hielpen om 14.30 uur. Thuis werd tegen de voetbalvereniging uit Hindelopen na een spannende wedstrijd met 2-2 gelijkgespeeld. Afgelopen dinsdagavond won Hielpen de inhaalwedstrijd tegen Bakhuizen. Hoewel de resultaten wat wisselend zijn, doet Hielpen dit seizoen prima mee in deze competitie.
Voor Arum 1 is de opdracht voor zaterdag a.s. simpel: willen we nog nacompetitie halen op eigen kracht dan moeten we winnen. Want als je kijkt na de grootste concurrent in het kader van een eventuele nacompetitie; N.O.K. die hebben relatief een makkelijk programma. “We zullen het zelf moeten doen” zo sprak trainer Hein Frietema deze week.
We gaan het zaterdag a.s. beleven in het altijd pittoreske Hielpen!
(En met Kerst is het nog sfeervoller……………. maar die stopt na dit seizoen bij Hielpen)

11 mei 2023