Midsimmer Cup: had meer in gezeten!

Afgelopen zaterdag 24 juni j.l. kwam een select groepje van de A-selectie in actie op het Midsimmercup toernooi in Dronrijp. In een zware poule werd er net verloren van LAC Frisia met 2-1, in de tweede wedstrijd werd er in de laatste minuut met 5-4 verloren van Sneek Wit Zwart. En in de derde wedstrijd, om des keizers baard werd er met 6-3 verloren. Maar volgens aanvoerder Tim had er meer ingezeten. Dani was de topscorer bij Arum en Jorrit maakte in de tweede wedstrijd een wereldgoal! LAC Frisia haalde de halve finale.

Kampioen in Schettens
In Schettens was een select groepje v.v. Arum spelers aanwezig op het Keetvoetbaltoernooi. Van de 6 wedstrijden werden er 4 gewonnen en 2 gelijkgespeeld. En werd het uiteindelijk de winnaar van het toernooi. In de laatste wedstrijd hield keeper Nick, volgens eigen zeggen, het team in de race. En maakte Jarno de beslissende 1-0 via een snel uitgevoerde counter.

26 juni 2023