Arum wint eerste oefenpot!

Afgelopen dinsdagavond 22 augustus speelde Arum 1 zijn eerste oefenwedstrijd van dit seizoen thuis tegen S.D.S. 1. een echte zomeravond wedstrijd met in met name de eerste helft een vrij sterk Arum. Al in de eerste minuten scoorde Kevin via knap aangeven van Rinnert. Een 20 minuten later kwam S.D.S. langszij. De jongens uit Easterein/Wommels konden elkaar net iets beter vinden. Toch maakte BT een tien minuten voor rust de 2-1. Na rust was S.D.S. de betere ploeg. In de 52e minuut kwam het dan ook terecht op een 2-2. Maar vanaf de aftrap maakte Kevin, die de keeper te ver voor zijn doel zag staan gelijk de 3-2. Een zeer fraaie treffer. S.D.S. ging op zoek naar de gelijkmaker. In de 84e minuut kreeg het daarvoor een uitgelezen mogelijkheid via een penalty. Maar de nieuwe Arum 1 keeper Irolt stopte hem op een voortreffelijke manier. Eindstand derhalve 3-2 voor Arum.
Komende zaterdag speelt Arum 1 weer een oefenwedstrijd, dit keer uit tegen Ouwe Syl.
Overigens het veld lag er weer perfect bij. en daarvoor alle lof aan o.a. onze terreinverzorger Douwe Tolsma.

23 augustus 2023