Dames ook weer los: Fierljeppen?

Ondanks dat er een aantal nog met vakantie waren was de opkomst bij de eerste Dames training o.l.v. Joris prima. Hoewel op vrijdagavond 22 september hun competitie pas start, (wedstrijdprogramma nog niet bekend) spelen ze volgende week zaterdag 9 september mee op het BOTR (Beste of the Rest) toernooi te Harlingen. De poule indeling BOTR is als volgt: Daarin zitten Arumer dames ingedeeld met Lycurgus, Franeker en Harlingen
De 35+ doen daar overigens ook mee aan het BOTR toernooi en zijn ingedeeld in een poule met: FVC, Harlingen, Zeerobben, Franeker en dus Arum.

Samen 1 team 💪!
Jaaa het is gelukt, als teamuitje gaan de Dames naar Winsum. Daar gaan ze hun klim talent ontdekken in combinatie wilskracht om droog over te komen. “Dit moeten we een keertje gedaan hebben 🤣, deze Friese sport…we gaan met z’n allen Fierljeppen op de wedstrijdbaan in Winsum”. aldus de enthousiaste dames. Deze clinic Fierljeppen zal plaatsvinden op woensdag 6 september, met een hapje en een nazit!

31 augustus 2023