Arum thuis tegen UDIROS

Na de derby afgelopen zaterdag in Witmarsum staat er voor Arum alweer een belangrijke wedstrijd op het programma.  Want sluiten we aan bij de bovenste subtop? Dan zal er zaterdag a.s. gewonnen moeten worden. Maar UDIROS is een zeer geduchte tegenstander die ook zeker wil meedoen om de prijzen dit seizoen. De club uit Nieuwehorne/Oudehorne staat keurig vierde in de stand. Deze voormalige zondagsclub die een vijftal jaar terug de overstap al heeft gemaakt naar het zaterdagvoetbal is voor Arum geen onbekende tegenstander.  Want ook in het seizoen ’21-’22 was Us Doarp Is Ryk Oan Sport al eens de tegenstander in competitieverband. Het werd toen in mei 2022 overigens 0-0 in Arum.

Als Arum zich wat uit de onderste regionen wil ontworstelen dan zullen zaterdag a.s. de punten in Arum moeten blijven.
We zullen het allemaal weer beleven zaterdag 4 november a.s. op sportpark de Bining.

Tot zaterdag!
Aanvang wedstrijd Arum 1 – UDIROS 1 is 14.45 uur.

1 november 2023