Loting OFK Dames en Heren

Op 24 november 2023 j.l. was de loting van het Open Fries Kampioenschap Zaalvoetbal te Franeker. De v.v. Arum is weer van de partij. En dit jaar ook weer met een Dames team.
Net als de afgelopen jaren organiseert Zaalvoetbalvereniging Franeker de Open Friese Kampioenschappen zaalvoetbal. Een uniek toernooi met het grootste aantal deelnemende teams in Noord Nederland, waar 42 vrouwenteams en 84 mannenteams strijden om aantrekkelijke 8 aantrekkelijke geldprijzen. De voorrondes worden gehouden op 4, 5, 8, 9, 10, en 11 januari 2024. Zaterdag 13 januari 2024 zijn de finalewedstrijden. Dit alles vindt plaats in sporthal de Trije te Franeker.
Het Herenteam v.v. Arum is ingedeeld in poule 10 met een aantal sterke tegenstanders zoals LVV Friesland, St. Anna, Veenwouden zaal, Drs. Vijfje 2 en Broekster Boys zaal.
Ons Dames team is ingedeeld in de pittige poule 3 met Sint Anna, Futsal Winsum, zv De Herauten, vc Trynwalden en QVC.
Op welke dag/avond onze Heren als Dames team in actie komen is nog niet bekend!
Hierover binnenkort het complete wedstrijdprogramma via http://www.ofk.frl

25 november 2023