We zijn weer los: It Tredde wint!

Zaterdag 13 januari speelden we een inhaalwedstrijd tegen Waterpoortboys 4. Op een redelijk bespeelbaar veld staan we de eerste minuten onder druk, en moeten we nog wat zoeken wie waar staat. Maar na een kwartier hebben we de zaakjes goed op orde en krijgen we ook volop kansen maar deze worden niet benut. Uit een prima aanval van WPB wordt er goed afgerond en staan we zomaar 1-0 achter.
Na deze tegenslag pakken we de draad weer op en gaan verder met goed voetballen en worden er weer kansen gecreëerd. Uit 1 van deze aanvallen scoren we fraai, kopbal Migchiel, de 1-1, in het verdere verloop van de 1e helft krijgen we nog vele mogelijkheden om de score uit te breiden maar helaas gebeurd dit niet.
Na rust golft het spel op en neer en zijn er aan beide kanten kansen, in de laatste minuten van de wedstrijd weten we dan toch de 2-1 te maken. Wanneer we een paar minuten later ook nog de 3-1 scoren is de wedstrijd beslist. Een mooie en verdiende overwinning. Aldus coach Folkert.

14 januari 2024