10% Korting webshop tot 1 maart a.s

Er zijn vragen wat betreft de korting op de v.v. Arum artikelen in de Webshop.
Deze korting van 10% aangeboden door de Club van 50, geldt namelijk nog tot 1 maart 2024!

Dus wilt u via onze vernieuwde Webshop eventueel weer v.v. Arum voetbalkleding bestellen?
U krijgt dus als lid 10% korting. Deze korting wordt mogelijk gemaakt namelijk door “de v.v. Arum club van 50”:
De kortingscode is inmiddels via de mail verstuurd!
De 10% korting geldt alleen voor de v.v. Arum artikelen!!! En mag je zo vaak gebruiken als je wilt.
Deze actie geldt tot 1 maart 2024

Op de fraaie vernieuwde v.v. Arum Webshop vind je de nieuwe kledinglijn van Hummel (met Arum logo), wat betreft trainingsshirts, trainingstruien etc, etc,…
Maar er zijn ook een aantal nieuwe v.v. Arum artikelen te verkrijgen zoals: v.v. Arum Rugtas, Hoody, etc, etc,

Nieuwe Trainingspakken
En ook de MUTA v.v. Arum trainingspakken zijn vernieuwd. Een andere modernere stof en een strakkere broek. Klik hier: TRSUIT vvARUM voor een afbeelding van de nieuwe trainingspakken.

Pasmorgen
En wat de betreft de nieuwe MUTA v.v. Arum trainingspakken; we houden zodra ze er zijn weer een zogenaamde pasmorgen (vermoedelijk op zaterdagmorgen 11 november)! We houden u op de hoogte, via de mail en natuurlijk via deze site!

Naast de v.v. Arum artikelen zijn er ook nog vele andere artikelen te verkrijgen bij MUTA. Deze zijn ook te vinden in de nieuwe Webshop!

Het bestuur van de v.v. Arum

19 januari 2024