Arum naar titelkandidaat HJSC.

De belangen voor zaterdag 10 februari a.s. zijn duidelijk bij de wedstrijd H.J.S.C. 1 – Arum 1: De club uit de tweelingdorpen Hommerts-Jutrijp is nog volop in de strijd verwikkeld wat betreft de kampioenstitel in de 5e klasse A. Deze strijd lijkt duidelijk te gaan tussen dus HJSC, RKO en NOK. Dus alle punten zijn welkom voor HJSC. En HJSC staat, met nog drie wedstrijden te gaan, wat betreft de 2e periode ook nog zeer gunstig.

Arum speelt als middenmoter in de stand geen rol in de titelstrijd. Maar wil natuurlijk zo hoog mogelijk eindigen in de eindstand. En de derde periodetitel is er straks nog om voor te strijden. Voor Arum nog een mogelijkheid om eventueel de nacompetitie te halen.
Of speelt Arum nog wel een rol in de titelstrijd? Arum speelt nota bene de komende drie wedstrijden tegen de drie titelkandidaten: En wil natuurlijk proberen puntjes af te snoepen…

Aanvang wedstrijd in Hommerts-Jutrijp is 15.00 uur. Op sportpark Oan’t Far.

8 februari 2024