Rondje langs de velden…

Afgelopen (stille) zaterdag 30 maart waren er twee inhaalwedstrijden; De JO15 en It Twadde. In beide wedstrijden werd er van eigen zijde prima gevoetbald. Zoals een speler van It Twadde gekscherend zei: “Het was een wedstrijd met vele mooie “passen” en dat met Pasen”.
Hier de WhatsApp verslagjes:

JO15
Het probleem is niet het voetbal bij dit team, maar wie kan er een goal maken. Het scorend vermogen was ook in de wedstrijd tegen DWP weer een probleem. In Arum was onze JO15 duidelijk de bovenliggende partij maar er werd tot de rust niet gescoord. Na rust zette coach Gosse de opstelling iets anders neer en het was Tiemen die twee keer scoorde en daardoor de drie punten in huis hield.

It Twadde
It Twadde ging op bezoek bij koploper WPB te Sneek. En behaalde een knap gelijkspel. volgens coach PG: “Zeer verdiend, misschien zelfs recht op 3 punten. Er werd echt heel goed gevoetbald, kregen met mazzel een strafschop in de 85e minuut en de andere kant werd er uiteindelijk ook een strafschop gegeven in de 90e minuut.”

2 april 2024