Arum wint verdiend van Blue Boys

Om alles helemaal in eigen hand te hebben voor de laatste periode moest Arum zaterdag minimaal een punt pakken bij Blue Boys.

Dit lukte uiteindelijk ruimschoots, want Arum was op misschien 5 minuten na heer en meester in de eerste helft. Al had het wel een zeer ongelukkig eigen doelpunt nodig om op voorsprong te komen. Deze kwam wel als geroepen omdat Arum zelf de kansen hiervoor en hierna om zeep hielp. Tien minuten voor rust had Blue Boys even een betere periode en wist hierin ook de 1-1 te maken.

Arum was totaal niet aangeslagen en was na de rust weer de betere ploeg. En al na tien minuten maakte Willem de 1-2 uit de rebound nadat de keeper Kevin’s schot had gekeerd. Arum bleef kansen krijgen, gaf eigenlijk de hele tweede helft niets weg en dus was de 1-3 een logisch gevolg. Het was Wessel die een zelf opgezette aanval keurig afrondde.

Een vrij eenvoudige overwinning dus voor Arum in een wedstrijd waar toch wel een beetje druk op stond. Nu gaan Arum en Hielpen in een rechtstreeks duel uitmaken wie de nacompetitie in mag. Arum moet winnen. Bij elk ander resultaat gaat Hielpen de nacompetitie in. De wedstrijd is a.s. zaterdag 18-05 en begint om 14:30 in Arum. Komt allen!

14 mei 2024