Kunstgras, slotfeest en laatste trainingen

Het seizoen loopt op zijn einde. De laatste wedstrijden staan ingepland. Dat betekent dat ook de laatste trainingen aanstaande zijn. De trainers van de verschillende teams bepalen zelf wanneer zij de laatste training zullen verzorgen. Dus hou de Team-WhatsApp in de gaten. Daarin zullen dus mededelingen worden gedaan omtrent de laatste training.

Slotfeest
In principe staat het Slotfeest van de v.v. Arum gepland op zaterdag 1 juni. Hoe de invulling hiervan is hangt nog even af van komende zaterdag. dus of Arum 1 wel dan niet nacompetitie haalt. dus na zaterdag komen daar z.s.m. mededelingen over.

Nieuwe toplaag kunstgrasveld.
Een aantal weken terug is de Kunstgrascommissie  met daarin vertegenwoordigd de Sportstichting en de  v.v. Arum, in gesprek geweest met de gemeente over de aanleg van de nieuwe toplaag van het kunstgrasveld. De aanbesteding zal z.s.m. worden ingediend. En de vervanging van de nieuwe toplaag zal in de loop van komend seizoen plaatsvinden. Wanneer precies dat weten we nog niet. Maar we houden u op de hoogte. Ook omtrent welk type Kunstgrasveld (lees infill) het wordt. In ieder geval geen rubberen korrels meer…

15 mei 2024