Rondje langs de velden…

Afgelopen zaterdag 25 mei (en donderdag 23 mei) stonden er voor de JO15 en JO17 nog wedstrijden op het programma. Hier weer even de korte verslagjes:

JO15-1
De JO15 speelde in drie dagen twee thuiswedstrijden. Waarvan 1 in Achlum en 1 in Arum. In Achlum werd er afgelopen donderdagavond met 2-0 gewonnen van SJO HOH, oftewel Heeg/Oudega/HJSC. Verheugend was dat Sander, na zijn operatie, voor het eerst weer meedeed. En dat beloonde hij afgelopen zaterdag 25 mei in Arum met een doelpunt. Waar de JO15 een vliegende start kende tegen Joure. In een mum van tijd was 4-1. En daar bleef het ook bij. Ook na rust werd er niet meer gescoord. De andere drie doelpunten werden gemaakt door Durk Jan en Harmen Z.

JO17-1
Speelde de laatste wedstrijd thuis tegen Deinum. De tegenstander kon 2 weken terug nog kampioen worden. Dat verspeelden ze tegen Scharnegoutum. En nu was het een wedstrijd om 5/6 of 7 plek. Zo dicht zat het in deze fase bij elkaar. Arum won met meer “strijd” de wedstrijd met 3-1. Met goals van Roy en Thomas (Op z’n verjaardag). En omdat Rimmer in deze, voor hem laatste, wedstrijd afscheid nam, mocht hij een eventuele verkregen penalty nemen. En die kwam er! En Rimmer scoorde beheerst.

26 mei 2024