De laatste trainingen!

We sluiten zo langzamerhand het voetbalseizoen helemaal af. Er staan nog enkele wedstrijden op het programma waaronder de nacompetitie wedstrijden voor Arum 1. De laatste trainingen hebben of zullen deze week en volgende week nog plaatsvinden. Maar de meeste teams zijn inmiddels in “zomerreces”. Het bestuur en de TC zijn op dit moment vooral bezig met het volgend seizoen. (wat begin augustus alweer begint voor o.a. Arum 1)
Maar eerst het seizoen nog even afsluiten. Natuurlijk zaterdag 1 juni a.s. de afsluiter van het seizoen met Slotfeest. Maar elk team sluit zijn seizoen wel even op een bepalende manier af. De JO08 sloot gister dit seizoen af met, onder mooie omstandigheden, het zogenaamde “flessen voetbal”. Weer een mooie afsluiter! (zie foto’s)

28 mei 2024