Nieuws wat betreft komend seizoen ’24-’25

Hier alvast wat mededelingen wat betreft komend seizoen n.l.: alle gegevens e.d. op deze site zijn bijgewerkt, nog wat vacatures, bewaarkatern, start trainingen, een onkruidprobleem wat betreft het hoofdveld en de toplaag van het trainingsveld…..

Alle gegevens seizoen 2024-2025 nu op deze site!
Hier even een update van alle gegevens voor komend seizoen.
De team indelingen wat betreft de spelers, leiders en trainers zijn in grote lijnen bekend (er zullen wrs. nog wel enkele wijzigingen worden doorgevoerd, i.v.m. een paar late opzeggingen). Deze gegevens staan inmiddels op deze site! En dat geldt ook voor de trainingsdagen en tijden, leiders, trainers, commissies, bestuur en zelfs de activiteitenkalender (o.v.b.) is alweer aangepast.

Vacatures
Het grootste gedeelte wat betreft het kader, leiders, trainers en assistent-scheidsrechters is weer ingevuld. Maar we zoeken nog wel een assistent trainer voor de JO13 en leider(s) voor het JO16/17 team. En voor dit team en de JO14 en de JO13 ook een evt. assistent scheidsrechter(s).

Bewaarkatern
We zijn als v.v. Arum en de SJO Arum/Stormvogels’64 druk bezig om ook weer het bewaarkatern in elkaar te zetten. Dit digitale boekwerkje met daarin echt alle informatie voor volgend seizoen (24/25) zullen we proberen eind juli/begin augustus te publiceren.

Start trainingen (i.v.m. late schoolvakanties)
i.v.m. de late schoolvakantie dit jaar zullen de trainingen voor de jeugdteams voor een aantal teams in de zomervakantie aanvangen. (De eerste wedstrijd voor de meeste teams, met uitzondering van Arum 1 is op 7 september) De trainers per team geven persoonlijk aan wanneer ze weer gaan trainen: dus in week 34 of 35.
De senioren gaan op maandag 12 augustus weer los!

Competitie- en bekerindelingen
De bekerindeling en wedstrijdprogramma voor Arum 1 wordt bekend gemaakt op 26 en 27 juli. De beker- en of competitie indelingen van alle andere Arum, ST en SJO teams volgen op 9 en 10 augustus a.s.!

Hoofdveld en de Grote Weegbree
Het hoofdveld ligt er dankszij de gemeente weer prima bij. Daar zijn we heel blij mee.
Echter heeft het veld wel veel te duchten van de Grote Weegbree. Deze “plantjes” moeten eigenlijk handmatig verwijderd worden. We zullen als bestuur in augustus een avond organiseren om met een groot aantal vrijwilligers het veld dus te ontdoen van deze Weegbree!

Nieuw toplaag kunstgrasveld (kurk)
Ook zal, of nog dit jaar en anders begin volgend jaar, het trainingsveld worden voorzien van een nieuwe toplaag. Het kunstgrasveld met de rubberen korrels zullen verdwijnen! En er is gekozen voor een kunstgrasveld toplaag met “infill” van kurkkorrels. Qua milieu veel beter. En het blijkt ook dat met kurk er veel minder korrels aan kleding en schoenen blijven “kleven”! We zullen het ervaren.

19 juli 2024