Wedstrijdprogramma’s bekend; vroege derby(s)!

Zaterdag 10 augustus maakte de KNVB de wedstrijdschema’s van de Senioren, Junioren en Pupillenteams bekend.

Vroege derby in Arum
Arum 1 speelt haar eerste competitie (op 21 september) net als vorig seizoen uit tegen NOK in Oudemirdum. De week erop op zaterdag 28 september volgt dan al de Derby Arum 1 – Mulier 1. De return is op zaterdag 8 februari in Witmarsum. Wanneer Arum 1 thuis speelt, geldt dat ook voor It Twadde! Dit team start overigens op zaterdag 21 september gelijk met de derby tegen Mulier 2 in Witmarsum.
Kijk voor het programma thuis en uitwedstrijden Arum 1 seizoen ’24-’25 en alle andere activiteiten etc, etc op de activiteitenkalender! https://vvarum.nl/vv-arum/activiteitenkalender/

Terschelling?
De JO09, JO11 en de JO13 zijn bij Terschellingse teams ingedeeld. Maar omdat deze teams een halve competitie spelen, hoeft alleen de JO11, op 19 oktober en de JO13 op 28 september naar Terschelling!

JO14 en JO10 in Achlum
Naast de JO07 spelen dit seizoen de JO14 en JO10 de wedstrijden in Achlum, De laatste twee genoemde teams spelen elke keer op dezelfde zaterdagen thuis.

Schema’s
Ondanks de vakantie perikelen proberen we komende weken z.s.m. te komen met het eerste wedstrijdblaadje, de rijschema’s en de scheidsrechterplanning etc, etc.

Senioren op Vrijdagavond
In een later stadium worden de competitie indelingen en wedstrijdschema’s van de 35+, 18+ en Dames team bekend gemaakt. Deze competities starten voor deze teams op vrijdag 20 september a.s.

10 augustus 2024