Arum thuis tegen Beetgum

Komende zaterdag 14 september speelt Arum 1 haar laatste van drie bekerwedstrijden thuis tegen vijfde klasser Beetgum. Beide teams verloren van zowel Foarut als Irnsum.  Arum en Beetgum zijn oude bekenden van elkaar. Toch is het alweer een poosje geleden dat beide teams elkaar in een officiële wedstrijd troffen, n.l. in het seizoen 2018/2019. Toen verloor Arum zowel uit als thuis. Beetgum speelt dus net als Arum in de 5e klasse. Maar Arum acteert in de 5e klasse A en Beetgum in de 5e klasse B. Beetgum streed vorig seizoen ook nog lang mee voor de nacompetitie plaatsen. Dus is het zaterdag een mooie graadmeter van hoe staan we ervoor. Voordat volgende week de competitie begint met gelijk een uitwedstrijd tegen titelkandidaat N.O.K.
En de week daarop hebben we al de derby der derby’s in Arum n.l.: Arum 1 – Mulier 1 (zet hem vast in de agenda)

12 september 2024