Zaterdag 28 september: Derby time!

De derby “fan de Lytse Bouhoeke” Arum – Mulier staat dit jaar al vroeg op het programma. En blijft een speciale wedstrijd. De derby staat sinds het seizoen 2016/2017 elk jaar weer vast in agenda.
Daarvoor werd de derby maar liefst 25 jaar niet gespeeld. (de laatste keer was toen 1990)
Van de laatste 13 ontmoetingen sinds 2016, won Mulier 2x, Arum 4x en 7 keer eindigde deze derby in een gelijkspel.
En nog een ander detail: Arum heeft in de laatste 10 derby’s niet verloren. En Arum wil die ongeslagen status natuurlijk zo lang mogelijk laten duren. Mulier wil dat natuurlijk doorbreken. Dus weer een mooi ingrediënt voor deze wedstrijd!

Arum kende dit seizoen tot nu toe een niet geheel soepele voorbereiding. En moest vorige week in Oudemirdum bij N.O.K. weer een nederlaag incasseren. Nu is NOK misschien ook wel een der betere teams in deze competitie, maar toch…

Daarin tegen kende opponent Mulier een prima voorbereiding. Scoorde er lustig op los. En versloeg Hielpen vorige week met ruime cijfers n.l.: 6-3.

Maar een derby blijft een derby! De uitslag is bijna niet te voorspellen.

We zijn dus allemaal zeer benieuwd: wat wordt het morgenmiddag?

Tot morgen!
Aanvang: 14.45 uur (weder dienende)

27 september 2024