Nummer 3!

Hier het wedstrijdblaadje Nummer 3! Met daarop de programma’s van vrijdag/zaterdag 4/5 oktober, 12 en 19 oktober (en 26 oktober) 2024.
Klik hier:2024-2025 Wedstrijdbriefje 3

Voetbal.nl
Zeker zo in het begin van het seizoen zijn er vele wijzigingen, zoals terugtrekkingen en toevoegingen teams, wedstrijddag wijzigingen en aanvangstijden; ondanks dit zoveel mogelijk up-to-date wedstrijdbriefje blijft wat er in Voetbal.nl staat leidend!!!!

Competitie mededelingen:
In de Herfst vakantie, de zaterdagen 26 oktober en 2 november zijn de pupillen en junioren teams in principe vrij! Tenzij er nog een inhaalwedstrijd moet worden gespeeld! Voor de senioren geldt dat alleen 26 oktober een vrije zaterdag is.
Op 30 en 31 oktober worden de competitie indelingen voor de pupillen en junioren teams 2e fase competitie bekend gemaakt! (daarover op de volgende wedstrijdblaadje meer informatie)

WEDSTRIJDBLAADJE nummer 4 komt uit op maandag 14 oktober 2024

30 september 2024