Arum tegen medekoploper Bakhuizen

“When you get to the bottem, you go back to the top…” zo zongen The Beatles ooit in de jaren zestig van de vorige eeuw. Voor de wedstrijd tegen Hielpen vorige week stond Arum op de laatste plek in de tussenstand van de 5e klasse A. Door een klinkende overwinning steeg het in een keer naar het “linker rijtje”. En bij een eventuele winst komende zaterdag 19 oktober zou het ook zo weer aansluiting kunnen hebben met de top! En bij verlies weer terug “to the bottem”.  Zo dicht zit het allemaal bij elkaar.  In deze leuke klasse waar iedereen bijna van iedereen kan winnen zijn er elke week weer verrassende uitslagen!

En als Arum “Back to the top” wil. Dus aansluiting wil krijgen met de top, dan zal er zaterdag moeten worden gewonnen van het fysiek zeer sterke Bakhuizen. En dat niet alleen; Bakhuizen kent een fantastische start van het seizoen. En is nog ongeslagen en medekoploper!
Dus ons wacht een zware wedstrijd waarin het altijd sterk counterende Bakhuizen, Arum niet in haar spel wil laten komen. Er ligt dus voor Arum een mooie uitdaging.
En we hopen weer op een mooie wedstrijd met van Arumzijde net als afgelopen zaterdag een goede inzet en wedstrijdmentaliteit. En dan met een goed resultaat af te rekenen met het wisselvallig begin van dit seizoen!

Tot zaterdag 19 oktober a.s. op sportpark de Bining!

16 oktober 2024