Arum overtuigt tegen Bakhuizen.

Wat een overwinning vorige week tegen Hielpen kan losmaken bleek afgelopen zaterdag in de wedstrijd thuis tegen het nog ongeslagen Bakhuizen. Arum won op overtuigende wijze en met bij vlagen prachtig voetbal met 5-0. En waar vorige week Arum steeg in de stand van een 12e naar een zesde plek. Bleef Arum na deze overwinning op de zesde plek steken. Maar sloot het wel aan bij de subtop!
Dit smaakt naar meer!

Elke week is Reino of Maria “in het spier” op X (voorheen Twitter) om de wedstrijd live te verslaan. En daarom deze wedstrijd tegen Bakhuizen een keer in X-verslag:
-Na 23 minuten spelen maakt Wessel, op aangeven van BT, de 1-0!
-Mooi schot op goal van Rinnert. Keeper red net.
-Na half uur: Na een redding van de keeper op, weer een schot van Rinnert, komt BT alleen voor het goal te staan en kan zo makkelijk de 2-0 maken.
-Na 44 minuten red de keeper van Bakhuizen een schot van Wouter. Deze komt terug voor de voeten van Rinnert en deze schiet hard binnen.
-Na 4 minuten spelen in de tweede helft maakt Jorrit de 4-0. Arum kreeg een corner en de afvallende bal komt voor zijn voeten en kan zo in de korte hoek scoren.
-Overtreding op Jorrit op rand strafschopgebied. Vrije trap voor Arum. Keeper Bakhuizen red.
-Willem komt alleen voor de keeper, maar schiet tegen de paal.
-Daarna wisselt trainer Hein in drie momenten vijf spelers; Marwin, Mathijs, Marc, Thomas en Mike komen in het veld.
-En dan spelen de 3 broers Jorrit, Marwin en Thomas voor het eerst samen in een wedstrijd van Arum 1.
-In de 87e minuut maakt Jorrit de 5-0!
-De scheidsrechter fluit einde wedstrijd. Top wedstrijd voor Arum. Compliment voor de spelers. Grote inzet en goed gespeeld als team. Eindstand 5-0

Volgende week is Arum 1 vrij. Op zaterdag 2 november volgt dan de uitwedstrijd tegen UDIROS

20 oktober 2024